Această lecție urmăreşte să:
-
Explice
procesul de comunicare asertivã;
-
Identifice
posibilele bariere ce intervin în aplicarea unei comunicãri eficiente;
-
Eficientizeze
modul de comunicare al copiilor.
Vocabular:comunicare asertivã, bariere de
comunicare, eficienţa în comunicare.
Desfăşurarea lecției:
Instructorul le va reaminti copiilor faptul cã se aflã la modulul de
comunicare şi vor urma ca în cea de-a doua lecţie sã discute despre modul în
care ei pot comunica efficient unii cu alţii sau cu persoanele adulte.
Iniţial se
va lansa o întrebare la care copii vor rãspunde în mod voluntar - “Ce credeţi
cã reprezintã o bunã comunicare sau o comunicare eficientã ?”. În acest timp
instructorul va nota (sau va desena în
cazul prezentãrilor destinate prescolarilor) cuvintele/simbolurile specifice
explicaţiilor oferite de cãtre copii.
Pornind de
la explicaţiile oferite de cãtre copii, instructorul va descrie conceptual de
“comunicare asertivã sau eficientã” folosindu-se de materialul de prezentare.
(de introdus fise sau power point)
Materialul
va conţine informaţie teoreticã şi va face referire la diferite jocuri specific
comunicãrii. Descrierea acestora se va regãsi în cadrul Fişei- jocuri de
comunicare. (de introdus fisa de jocuri)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu